Thursday 7 November 2013

Galaxy nails


Hi,
Today I'll show you my galaxy nails inspired by cutepolish' video. For the sky, I started with two coats of Flormar #399 and then, using a sponge, I applied Flormar -M01 from place to place. Above the white shade, I applied Rimmel - 844 Out of the blue using a sponge, too. To create the stars, I simply applied a coat of Golden Rose -Carnival #01 (white glitter particles) and then created just a few more with a thin brush. I finished with clear top coat. What do you think of my cosmos?


Nu uitati ca daca locuiti pe teritoriul Romaniei puteti achizitiona ojele Golden Rose si online, de pe Cosmania.ro. Daca va inregistrati acum, beneficiati de o reducere de 10% la prima comanda. Urmariti si pagina de facebook Golden Rose Romania pentru a fi la curent cu toate noutatile.

16 comments:

Gutu Bianca Lucia said...

arata foarte tentant!

Marias Nail Art said...

I love this galaxy, well done :)

Anonymous said...

ce frumos ti-a iesit

Supergirl said...

Looks amazing! well done :)

Unknown said...

Wow, geniale unghiutele!!

Unknown said...

superbe unghii superba idee :*

Abyukina said...

foarte frumoasa combinatia! M-am indragostit de aceasta colectie GR :-)

bydee-make-up said...

Frumoase. :)

Helena / Lacky Corner said...

This looks really great!

Mădălina said...

Ce super arata! :X

Miu Miu said...

Wow, esti foarte talentata. Si mie imi place sa fac modele pe unghii dar nu prea imi place sa le port :D

Te pup

Romina Talpos said...

sunt superbe <3 foarte bine te-ai gandit sa folosesti oja de la golden rose ca si top coat.. efectul e wow! :*
www.sparkleandlove.wordpress.com

Marya said...

Este super modelul, il ador <3

Special Koko said...

Sunt superbe ♥

Anca said...

Foarte frumoasa combinatia

Raluca L.C. said...

Manichiura e foarte frumoasa, esti foarte talentata. De fiecare data ne surprinzi cu modele care de care mai interesante.
Pupici!

Post a Comment

Don't hesitate to write me your thoughts. I love reading your comments!

Free counters!